اصول اخلاقی در بازاریابی شبکه و تعامل با اعضا
صداقت و شفافیت در ارتباطات با اعضا
احترام به حقوق و منافع اعضا
ارائه اطلاعات کامل و دقیق درباره محصولات و خدمات
پیشگیری از فریب و استفاده از تکنیکهای تبلیغاتی ناجوانمردانه.
این پاسخ 6 ماه، 4 هفته پیش توسط Parsa Arjmand اصلاح شده است.
این پاسخ 6 ماه، 4 هفته پیش توسط Parsa Arjmand اصلاح شده است.
اصول اخلاقی در بازاریابی شبکه و تعامل با اعضا:
– احترام به حقوق و منافع اعضا.
– ارائه اطلاعات کامل و دقیق درباره محصولات و خدمات.
– پیشگیری از فریب و استفاده از تکنیکهای تبلیغاتی ناجوانمردانه.
این پاسخ 6 ماه، 3 هفته پیش توسط Parsa Arjmand اصلاح شده است.